Wednesday, July 31, 2013

tegnap

Tegnap megint dolgosztak a hazon es meg mondanam... jo sok mindent csinaltak most mar es lasan mar a padlo futes lehet el keszedni es festeni es kesz! 
jo nem kesz de jol hallad!!! :)

tegnap ra jottem hogy alig van ruham amibe belle ferek meg minden szoval ki mentem a garageba es kerestem a regi ruham.. ja mint ha az lenne jo.. az a lenyeg hogy allaltam egy be ruha ami jok ram mert nem sorosok. :) meg egy par felso de meg mindig nem tudom hol vannak a rovid nadragom. majd hetvegen meg keresjuk azt mondta Gabi nekem hogy segit hetvegen:)

de ha nem tallaljuk akkor szerintem menni kell es venni egyet 2 mert mar nagyon meleg van es terd nadragba meg melegem van. 

az a szerencem hogy itt mamaeknal a benti szobakba pl az en szobam meg a napali ahol csinalom a videot na ott huvosvan. vallamennyire... :)

tegnap meg szepen ki takaritotam a unakatesomal szabinaval :) segitet el pakolni a ruhak meg minden.  koszii :)  mert mar eleg nehes halolgatni meg cipelni.
szoval jol jott a segitecseg. utana fostem hogy Gabi tudjan vinni vallamit magaval ma. es utana nesztunk filmet de nem vegie mert nem toltet be vegig es inkabb aludni akkartunk. 

szoval igy ment a tegnapinap. ma meg csak fel keltem... ettem egy banana mert mamam el ment a boltba venni kajat es a b6om. :) szoval mindjar megyek enni reggelit. ma meg toltok fel olyan videot amit tukor nelkul sminket probalok csinalni :) remelem nem lesz tul rosz! :) csak tudom hol van a szemem meg minden nem ? :)

sok sok sok oleles az en gepemtol a tiedig!
xoxo
Jennie

No comments:

Post a Comment