Wednesday, July 10, 2013

Terhleseges ver cukor?

Sziastok!!
ma szerintem olyan videot fogok fel tolteni amit mutatom hogyan kell leopard korom csinalni. mert amugy nem vagyok tul jol ma, mert reggel koran kellet kelni es nem ehetem semmit se inni kiveve viz. es ver vetelen voltam. azutan kellet inni ezt a cukort amit 3 dl. be kellet meg inni es nagyon rosz volt. marta a torkomot. es ugy voltam velle hogy mindjar helybe el aljulok. de meg se. csak nagyon roszul lettem. aztan ket ora a cukor teat utan kellet varni es visza menni megint hogy vegyenek tobb vert. ilyen terheles cukor vagy mi.. nem tudom. elvileg mindenki aki terhes nekik ezt kell csinalni. ha lehet volna valastas akkor nem csinaltam volna de hat musaj volt. de utana mikkor vette a az utoso ver adagot akkor mar tudtam enni inni amit akkkartam. :)  
de meg mindig roszul vagyok pedig ettem es sok vizet ittam. remelem holnapra jobban leszek es akkor tudom meg csinalni a videot amit mutatok nektek amit vettunk ruhat a kis cupcake unknak :)  
nagyon sok rozsaszin van szoval keszuljetek fel!! :)
nem csinaltam kepet ma mert nem es volt semmi erom arra gondolni hogy akkor csinaljak mikkor amugy es roszul vagyok a ver tol haha :)

jaaa meg tegnap!! Gabi haza hozot ilyen happy meal a mc donaldsbol es benne volt egy kis jatek es egy kis minion a Gru 2 bol. :) olyan kis cukik:DD



2 van nekunk mert o evet egyet meg en es:)
utana ajt ment a haz hoz es verte ki a falat! meg mindig nem olyan jo de sokal jobban nezki :)
meg ma es azt hiszem megy ajt az uj haz hoz verni meg a falat. :) lehet holnap arrol fel toltok kepet ha ajt megyek. :) 

ohh meg eddig jo a szamito gep!! :)) nagyon tetszik nekem :D meg olyan kis szep :)

 Nagyon orulok neki :))
meg annyira moszog a kis cupcake hogy csak na!! :) akkorat rug meg utt :) hogy mikkor csinalja akkor mar az eges testem mozog velle haha :) meg nagyon latszik hogy rug mert ha csinalja akkor mas es latjak hogy milyen nagyokat mozog meg hogy milyen kis edes!!!

sok oleles az en uj gepemtol tollem meg cupcake tol a tiedig hozad!!
xoxo 
Beteg Boldog 
Jennie

No comments:

Post a Comment