Tuesday, July 16, 2013

Holnap!!

Sziastok!!
ma egy olyan kormos videot raktam fel hogy hogyan csinalom en a viragos mintat. es en elore szolok hogy nem vagyok mukormos se ilyesmi. es nem tudok szoval mindent amit csinalok ha mint mindig ugy csinalom hogy jo konyu legyen mert meg jobb kezel se tudok rendesen nem az hogy bal. :D szoval ha en meg tudom csinalni akkor te es :)


Gondoltam arrol hogy majd egy olyan videot csinalok majd amit bal kezel csinalok mert kivancsi vagyok arra hogy tudnam meg csinalni vagy sem haha :) 
mit gondoltok?

Oh meg
holnap egy nagy nap lesz...


meg lepi! hat vagyis nem mert mar mondtam egy masik blog postomba... 
de danananananannan...
HOLNAP A ZOMBI SMINKET RAKOM FEL NEKTEK!!!!!
AHHHHHHHHHHH 
es ezt fogjatok latni hogy hogyan kell csinalni :D


meg es ijetem mindig mikkor be neztem a kamaraba :) hahaha 
es mikkor ki mentem akkor nagymamam es jol meg ijet:) es Gabinak tetszet mikkor muttataom egyik kepet amit majd holnap az instagramre rakok fel. es mondta hogy jo volt a sebb :)
ezt mindenki tudja el kesziteni ha akkarja ha most halloween kor nincs otletek vagy penzetek arra hogy vallami jo nak oltoszbe akkor itt van ez a smink! nagyon konnyu es minden szerintem mar meg vann nektek!!! :) proaljatok ki de ha konyen ijedos vagy mint en akkor nem nagyon ajalom hogy neszjed magad a tukorbe eges nap :DD
meg egy kis ellonyem volt mert tiszta fardat voltam mikkor csinaltam ezt es fajt es a szemem szoval meg jobban sikerult hogy na "hallot zombinak" tunjen :D


Remelem nagyon fog tetzeni a video holnap!!! :DD

SOK OLELES AZ EN GEPEMTOL A TIEDIG
XOXO
JENNIE ZOMBI!

No comments:

Post a Comment