Monday, July 15, 2013

Hetfo es 3 videok!!

sziaaaa
 ma hetfon van es csinaltam 3 videot!!!! :)
2 az eskovoi smikel. es 1 a baba heti rol. es hogy tegnap piacon voltunk igy vettunk ruhat es azt es muttatom! :))

itt van az elso smink ami nekem volt az eskovomon 

es a masik ez amit leg tobb sor kerik a mennyassonyok mikkor megyek hoza sminkelni :)



es a baba video :)


a kerdesek ugyan azok minden heten es amit minden pentek irok nektek szoval ha kivancsiak vagytok ra neszjetek meg!!
es meg egy plus... muttatok kis cuki ruhak amit vettunk tegnap a piacon!

ohh meg tegnap mondtam anyukam nak hoz neszje meg a magic mike filmet mert nagyon jo pasik vannak benne es haha anya meg neszte es mondta hogy huuu de orultek a nok benne.. de hat tenyleg jo volt :D 
:)
ha nem lattatok meg azt a filmet akkor neszjetek meg!!


ma este es akkarok neszni filmet csak nem hiszem hogy fogok mert Gabi keson jon haza mert del utanos a heten :( sajnos. 
csak nekule nem akkarok mert azt ketten akkartuk eg neszni de lehet csinalok egy kis csajos nap magamal es neszek egy jo csajos filmet! :D 
 Csak egy dolog jo abba hogy Gabi del utanos . mert akkor ilyen kor tudom meg irni a blogom mert mindig mikkor rendesen megy akkor ilyen kor itt hon van szoval reggel kell meg irnam mert este fele mikkor haza jon szeretek velle lenne es nem nagyon gepeszni. :)
De mar alig varom hogy haza jojen!!! :DD

Nem tul sokrol tudok ma irni hiaba az eges hetveget nem irtam es sajnalom.


de egy kerdes em van nektek. es ez nem rosz indulatbol irom se semmi ilyen csak nem ertem es hatha meg tudjatok mondani nekem...
az hogy jo tudom nem mindenki neszi meg az videom vagy mindegyiket. es nem es baj csak hogy mar mikkor kapok olyan kerdes hogy kulfoldi vagyok? hany eves vagyok? Gabi magyar? anyukamal mert beszelek angolul? meg egy nagyon furat kaptam a hazrol hogy szebb lesz mint most mikkor kez lesz?... ummm hat gondolom nem fog ugy kineszni a haz mikkor keszen lesz... meg ilyen kerdesek.. kicsit fura es azt gondolom hogy akkor nem es neszitek amit mondok? mert a anya lany tag videoba mondjuk a vallasz eleg sok kerdes re amit meg es kerdesnek utana... nem tudom hogy hatha nem jol magyarasztam el vagy nem tudom... aztan a tobbi kerdesz ugy erzem mint ha 100 sor vallaszoltam videoba meg komentakba. de tenyleg nem bunkosag ba vagy rosz indulatbol mondom ezeket csak nem ertem...
es bocsanat hogy ezeket magadra veszed es nem jol esik mert tenyleg nem bantasnak mondom csak nem ertem hogy hogy lehet ilyen kerdez mikkor a videoba mondtam... 
es nagyon orulok neki hogy neszitek a videomat meg hogy irtok nekem es nagyon kedves mindenki es koszonom szepen a tamagatasotok!!!!!
bocsi hogy ez ilyen keson rakom fel csak ki ment a net vagy 100 sor es mindig probaltam fel rakni a baba videot meg a blog de nem engedte a net. :( de ha ezt olvasjatok akkor fent vann a baba video meg ez a blog!!!


sok sok sok oleles az en gepemtol a tiedig!!

2 comments:

  1. Jennie, ne aggódj, mindent tökéletesen magyaráztál el, teljesen érthető volt. Sokszor előfordul, hogy kislányok kérdeznek, akik észre sem veszik, hogy már válaszoltál egyszer a kérdéseikre. :) Az akcentusod és a pozitív kisugárzásod pedig imádom. Gratulálok a babához! :)

    ReplyDelete