Friday, July 12, 2013

Pentek van!!

SZIAAAA
ma pentek van!!! yay!!

most van az a ido amit vartatok!!


a terhesgei kerdesz es vallaszok!
de nem csak arrol fogok irni szoval maradjatok a vegig vagy neszjetek lent ha nem nagyon vagy kivancsi a cupcake postalasakrol :)


1. HANY HETES VAGY?  26

2. MENNYIT HIZTAM?  Hat az ovosnal mondjak hogy meg mindig  64.3 kb. de itt hon 66 vagyok. szoval vagy 4 et vagy 6 ot. de nekem mindegy csak egeszeges legyen a kis cupcakeom meg eleg nagy legyen a hogy kell. engem nem nagyon erdekell ha lesznek csikok se az hogy fel szedtem sokat. amugy es le fog menni es ha nem nem baj akkor ugy maradt es akkor es tudom hogy az a pici meg Gabi meg a csalad meg mindig fognak szeretni engem ha nagy darab vagy hanem. meg en es magamat. :) 

3. VETTEM UJ KIS MAMA RUHAT?  nem meg mindig. haha most tallatam a sekrenybe egy rovid nadrag es most azt veszem fel mindig! kiveve ha el kell menni akkor mast veszek fel. 

4. TERHESEGI CSIKOK?  Nincs

5. ALVAS?  Hat most mar ha nem veszek be egy magne b6 ot akkor eleg gaz meg faj a hasam es nem tudok aludni de ha be veszem akkor nem faj annyira, de azert a baba sokat szeret mozogni :) es majd nem eges este buliszik tancol vagy nem tudom :) de szeret fent lenni. folleg este :D

6. LEG JOBB PILLANT A HETEN? hat volt egy jo par :) a gep ha hogy Gabi haza hozta. hogy meg lepet a kis minonokal meg latni hogy keszul a haz. meg a ruhakat kapni/varsorolni. meg adriektol kapni a kis zoknik a nyuszis :DD
eleg sok jo dolgok voltak a heten meg ettol es tobb!!

7. HIANYZIK VALLAMI?  Nem

8. MOZGAS?  VANNNNN ES JOOOO SOK :D haha latni es lehet meg mar mindenki el van ajulva tolle hogy mekkorat rug meg mozog :D

9. MIRE VAGYOK KIVANOS? kukarica!! haha azt meg almas retes! :) mmmmmm de jo tegnap nagymama meg csinalta mind a kettot nekem :DDD
szoval az es belle tartoszik a leg jobb pillantakba :)

10. MITOL VAGYOK BETEG? mmmm most semmi csak koran kelleni. meg ha nem ezek vagy izok eleg vizet nap koszbe.

11. NEME?  LANY!

12. SZULES FAJDALOMI? mindig ugyan az de nem faj csak neha erzem mint ha rugna vagy mozog lent de nem.

13. KOLDOK BENTI VAGY KINTI?  fele fele meg mindig :)

14. HAZASAGI GYURUK?  FENT VANNAK :)

15. BOLDOG VAGY HISZTIS LEG TOBBSOR?  boldog!!!

16. MIT VAROK?  hogy kesz legyen a haz mar hogy be koltoszjunk mar mert csinalni akkarom a szobat miellot a cupcake meg jonn!! :DD
es a kepek!!! 




Ja es ez a rovid nadrag amit mondtam most ebbe elek :D




Meg van majdnem 3 holnap ha minden igaz miellot itt lesz a kis cupcakeunk :) majd meg muttatom nektek hogy hogy nezki mikkor itt lesz! tudom ti es varjatok! :D
ha meg engedik hogy videosjak mikkor a korhazba vagyok akkor fogok ha lesz erom de nyugi nem videosom le a rosz reszek :DD haha 
meg egy paran kerdesztek mikkor lesz a zombi smink. szerintem jovo heten szerdan fogm meg csinalni es fel rakni nektek jo!? de csak akkor ha meg tudom ugy oldani de mindenfelekepen szolok :DDD meg ti es hogy ne felejcsem el! :)
ma meg egy olyan videot csinaltam amit meg muttatam az ossze baba ruhat amit vettunk edig! 

ha gondoljatok nezjetek meg ha erdekel!!!




Meg ma van a kerestapamnak a bartnojenek a szuletes napja!





SOK BOLDOG SZULINAPOT BEA!!! REMELEM NAGYON JO NAPOD LESZ MA! MEG EZ UTAN ES!!


sajnos nem tudtam csinalni finom tortat mert nincs es olyan dolog a hutobe de tallan meg leplek egy kis sutivel de addig es remelem ezek a kis cuki tortak tetsenek es arrol gondolunk hogy mindegyik itt van es meg eszjuk :DD









addig es sok oleles az en gepemtol a tiedig! 
xoxo
Jennie

No comments:

Post a Comment