Saturday, July 6, 2013

Gru 2 meg 25 hetes



 Tegnap este Gabival mentunk Mosziba meg nesztunk a Gru 2!! Nagyon aranyos  volt nekem nagyon tetzet. folleg a kis csaj Agnus. :) csak annyi volt a baj hogy tegnap az hiszem hogy fel 9 kor keszdoto. szoval nagyon fardat voltam ott es meg haza felle es. meg radasul kenyelmetlen es voltam... igen azert mert mar a baba ki tallaltal hogy hogyan kell a bordam allat menni es ott rugni :) meg azert es mert a terhesegtol not a mellem haha es mar nem volt jo a meltarto.. :/ haha igen bocsanat hogy mellekrol beszelek de hat es a igazsag :)
es se hol nem tudtunk le ulni mikkor vartuk a filmet hogy be engedjenek minket es azert es kicsit rosz kedvemvolt hogy ezek ossze gyultek. 
de nem baj a film meg erte :)  

na es most mar jonnek a
 Penteki terhesegi kerdeszek!!!

1. HANY HETES?  25

2. MENNYIT HZTAM?  4 es fel 4 killot.

3. VETTEM UJ KIS MAMA RUHAT?  Meg mindig nem de szerintem mar lassan kellene mert mar alig ferek a felsoimbe. 

4. TERHESEGI CSIKKOK? Meg mindig nincsen :)  

5. ALVAS?  Hat most mar nagyon nehes. nem kapok levegot es nem tudom merre forduljak hogy jo legyen. es mindig fel kelek.

6. LEG JOBB PILLANAT A HETEN?  Mentnk moziba :) es Gabinak volt sok ido a heten hogy nem kellet menni dolgoszni csak 2 napot. meg ma.

7. HIANYZIK VALLAMI?  Semmi. kiveve a ruham.

8. MOZGAS?  Eleg sok meg mindig. de vann mikkor egy darabig nem mert alzik vagy mi.

9. MIRE VAGYOK KIVANOS?  A heten semmi.

10. Mitol leszek beteg?  Koran kelles, vagy barmilyen kelles most. mert nagyon faj a fejem es nem akkarok mozogni ma

11. NEME?  LANY!!!!

12. SZULESI FAJDALOM?  A heten csak 1 szer volt olyan amit meseltem.

13. KOLDOK? BENTI VAGY KINTI? Fele fele...lent lesznek a kepek :)

14. HAZASAGI GYURUK?  Meg rajtam van :)

15. BLODOG VAGY HISTIS LEG TOBSOR EZEN A HETEN?  Histis voltam leg tobbsor mert alig tudok aludni es nem nagyon volt kedvem semmi hez. :( sajnos.

16. MIT VAROK?  Az hogy mikkor fog elmulni hogy mindig roszul vagyok :/
 

na itt van egy par kep amit ezen a 25idk heten csinaltam :)






 ez ma reggel volt:)


 latod igyvan a koldokom hogy felig bent felig kint :D haha





Remelem hogy tetszet ez a blog es bocsant hogy nem olyan mint a tobbi hogy nem olyan sok boldog sag van benne mert tenyleg ezen a heten eges heten roszul voltam. a piac baleset ota nem vagyok annyira jol. mindig faj a fejem meg hanyigerem van.. sejdulok... szoval nem tul jol. de remelem mar holnap vagy meg kesobb ma jobban leszek. pihenni fogok ma es izok sok vizet es hatha jobban leszek! :) remelem mert anyaval fel kell menni megint a piacra holnapde koraban megyunk hogy ne legyen mar tul meleg!! :)

sok millio oleles az en gepemtol a tiedig!!!
xoxo
Jennie

No comments:

Post a Comment