Wednesday, July 17, 2013

zombiiiiiiiiii

heehee 
ma raktam fel egy ZOMBI sminket nektek!!
ha nem lattatok meg es akkarjatok meg neszni...
itt van :)

remelem nagyon tetszik nektek!!!
sajnos nem tudok olyan videot csinalni ami ilyes mi meg csak rovidebb. mert most es probalom meg csinalni a draw my life videot.. de az a igzsag hogy nem nem tudok edittalni.... mar vagy 3 oran ajt probalkoszok velle es sehogy se mukodik semmi... :( es nagyon sajnalom.
de ha meg akkarjatok latni akkor ujra meg csinalom ugy hogy beszelek koszbe es nem ugy hogy le videostam es utana adom a hangat. mert most azt probaltam :) de sajnos nem lett sikeres! :((
meg radasul nincs es olyan tablam ami hez azt tudom meg csinalni csak sima papira csinaltam. de ha meg is meg akkarjatok neszni en szvesen meg csinalom. 

remelem nem haragudtok ram hogy icsit nagyon bena vagyok mikkor a szamitogep meg ilyes mi hez kell foglakosznam. en annak orulok hogy mar ki tallatam hogy hogyan kell videot fel rakni a gepre a kamarabol! es fel nektek!! :D haha ha lenne ilyen tanacs dolog akkor en mennek az bistos mert semmit se tudok keszdeni :( :D

remelem igy es szeretitek neszni a videomat hogy mind csak 1 forgatasal csinalom. meg radsaul nem es gyarolombe ellote. haha csak a hogy jonn ugy csinalom azert es mindig halljatok a telofonomat hogy curog. mert vagy Gabi irt sms vagy ti irtatok vagy vallaki fel iratkoszot!!! :D
meg mar egy jo paran irtatok nekem hogy mert nem csinalom az angol csatornamat mert sokal tobben nesznek. de nekem nem az a lenyeg hogy huuu legyen 1 millio vagy ezrek fel iratkoszva. hanem az a lenyeg nekem hogy akinek tetszik a videom igy a hogy van meg hogy tetzik mit muttatok hogy tudjak segiteni. meg sokan csinaljak angolu a videot mar reg ota. es mar kint nincsen ismerosom aki meg es nezne. lehet 1 par de meg ok nem es mondtak mit akkarnak lattni. es igy ti soktatok mondani nekem mit akkartok es tudom ugy meg csinalni hogy nektek jo legyen meg hat nekem es :D

tallan ki probalom hogy a masik csatornamra es rakok fel.. de nem bistos. mert mikkor meg jon a kis cupcakeom akkor szerintem orlulni fogok annak hogy fel rakok 1 videot a jennieland01 csatornara! meg hogy irjak ide. de minden felekepen fogok. csak lehet nem rakok fel videot minden nap lehet csak 2 vagy 3. a hogy sikerul. de nem tervesem azt hogy abba hajdjam mert nem akkarom abba hajdni amig kertek es van otlet meg vallamit tudok muttatni addig fogom csinalni :D


Nem sokara jon haza Gabi!! szoval mennem kellene mert szet szedtem a szobat mindent ki pakoltam a szekrenybol mert semmit se tallaltam ami jo ram es igy es pizama nadragba maradtam. :/ 
haha de megyek takaritok es utana le furdok!!
jo ejt mindenkinek!!

sok oleles!! 
az en gepemtol a tiedig!!! 
xoxo
a te bena a gep hez baratnod 
Jennie

No comments:

Post a Comment