Monday, July 8, 2013

UJ GEP!!

sziastok!!

Ma Gabi haza jott egy uj laptopal!! yay! annyira szep! mert szep feher! meg nagyon aranyos majd holnap csinalok rola kepet. mert csak most let kesz mert el vitte egy ember hez aki meg csinalja a gepet hogy legyen rajta net meg egy rendszer :) yay annyira orulok neki!! ahhh annyira szep el aljulok tole heehee!! 
nem hittem el hogy tenyleg haza hozja nekem. folleg ez mert pont ezt ki vallasztam a boltba es Gabi ezt hozta nekem :) nagyon szepen koszonom szivem!!! 

nem akkarok tul sokat irni most mert nem es tudom hogy mit es irok itten mert mar olyan fardat vagyok hogy alig latok ki a szemebol de gondoltam meg mondom nektek hogy vegre!!! lett egy uj laptop! :) yayayayayay!! :D majd meg muttatom egyik videoba :) holnap fogok irni meg, mert most megyek alzok egy kicsit:) es holnap meg ki tallalom a gep hogyan mukodik es mit tudna :D 
jo ejt nektek szep almokat! 
sok sok oleles az uj kis gepemtol a tiedig!!! 

xoxo
uj gepelo
Jennie <3

No comments:

Post a Comment