Friday, August 2, 2013

29 hetes

Pentek van Pentek van Pentek van!!!!!
yay!! heehee 
(bemondo hangal olvasjad)
es most... a terhesegi kerdesek es valaszok valaszok!!!!


Hehe annyira jo kedvem van ma meg tegnap hogy el se hizitek! mindjar el mondom mert. szoval ha nem erdekel a baba heti dolog akkor csak vidd lentebb ezt a blogot :)


Hany hetes? 29 :) MINDJAR 30!!!

Mennyit hisztam? 6 kilot! :)

Vettem uj kis mama ruhat? nem de tenyleg mar kellene. azt hittem hogy ha leggingse leszek mindig akkor ki birom de az igazsag az hogy nem mert soritja a hasamat. szoval lasan azt meg meltartot kellene vennem...

terhesegi csikok? meg nem!  kokus olajal kenegetem magam mikkor nem felejtem el :) sajnsos soksor el felejtek mindent mostanaba 

alvas?  hahahahaha en aludni? ez most vicc :D nem es hallotam errol a szo rol :) neeeem neha tudok ha mar annyira fardat vagyok hogy a testem ki merul akkor tudok csak.

leg jobb pillanat a heten? babaval kapcsolat az hogy mikkor beszelek velle vagy simagatom akkor regal es moszog vagy rug :DDD

Hianyzik vallami? mmm nem. ja de legkondi!!! kint mindenhol volt a kocsiba a hazba boltba mindenhol. szoval eleg nehez ki birni hogy ilyen meleg van!

mozgas? sok meg mindig! de ugy mozog mint ha ki akkarna masni a hasamon kerestul!!!

mitol vagyok beteg? hat ettol a meleg tol. :/

neme? Kis lany!!

szulesi fajdalom? nincsen

boldog vagy hisztis legtobsor? blodog :)

koldok benti vagy kinti? felig meg mindig! :/

hazasagi gyuruk?  meg fent. nem akkarom le venni mert felek ha le veszem akkor fog dagatni az ujam. eddig semmi se dagatbe de ki tudja.. :)

mire vagyok kivanos?  most semmir. es a heten.. hmmm... nem tudom.. ja de a muffinra. amirol fel toltetem kepet!

mit varok? az hogy huvosebb legyen meg kesz legyen mar a uj hazunk.

kepek erol a hetrol!!!






jaaaaa es most mondom mert lehet roszul mondtama a videoba... Nagymama, Nagyapam, Dorel a nagybatjam/kerstapam, Anyu, a ferje Feri, Gabi, es en  1 hazba lakunk most. aztan mikkor kesz a uj hazunk akkor oda koltoszik Anya, Feri, en, meg Gabi.  meg persze a kis ellie

csak azert mondom ezt mert egy paran kerdeztek hogy akkor az csak az en es Gabi haza lesz. nem nem hanem Anyukam Feri en meg Gabi-e



na...
es nem cupcakeal kapcsolatva... az hogy 2 vagyis 3 csaj mert 2 tesok es 1 magaba irta... irtak egy blogot! es kebzeld.... benne vagyok! youtube gurunak!! soha hittem volna hogy guru vagyok vagy hogy ennyien neznek meg hogy ez lesz! emlekszek mikkor 5 feliratkoszom volt es olyan boldog voltam aztan 10 es ki ugratam a szekbol! hahah szoval gondolhatjatok hogy milyen boldog vagyok mikkor lattam hogy tobb mint 800 an vagytok meg hogy irtak rolam.

ha szeretnetek akkor neszmeg a blogjukat itt a link!





 es a tegnapi videom meg a mai es itt van a linkek :)






remelem tetszik.
jaaaa es elejtem a kamaram szoval lehet azert se latszik hogy milyen a szinek a szemhelyamra!

No comments:

Post a Comment