Thursday, August 8, 2013

or verzes meg 1000 feliratkoszo!!

Sziastok!!

ahh bocsi hogy kesoben irok ma. de el akkartam meselni hogy egesnap mi volt nem csak a reggel :)

szoval ugy volt hogy regel fel keltunk es kint ultem Gabi val a to nal. utana el keszult dolgoszni.
segyen ilyen melegbe kell es radasul nagy vastag ruha kell neki hordani :(

na igen aztan 1 orara el mentem a pedikuroshez. :) es szepen meg csinaltal a labamat :) 
az utan haza jottem es le fekutem mert almos voltam. ettem egy kis lecsot :) nagyon finom volt 
utana kebszeljetek! lattom hogy 1000 feliratkoszom van a youtubeon!! 1000 elo kis szivek nesznek meg fel vannak iratkorsva!!! :D
mindjar bukfencelni akkarok de  inkabb hagyom hogy Ellie csinalja helyetem :))

ohhh meg ma, anya szerint a meleg tol van... de el keszdet veresni az orom... de ugy hogy sokaig es jo sokat. csak folyt ki a ver nem tudtam mit csinaljak hogy ne legyen olyan es az volt a leg roszaabb hogy hivom anyamat mert a masik haznal volt mindenki csak mamam volt itt hon vellem es o mosagat es nem hallota hogy kiabalok es nem akkartam oda menni mert minden hol folyt a hulye orom. :( 
szoval mint ha orakig varnek kiabalni hogy vallaki segitecsen vegul anya haza jott es hallota es nem es hitte hogy en vagyok!!!  utana csak be jott a furdo be es lattot na mar hogy anyat lattam le nyugatam es sirtam na el keszdet meg jobban folyni ha lehetne... es vegules jegyet raktak ram meg hidig vizes ruha es utana el alt lassan..  de a lenyeg hogy el alt! 

ughhh nem volt jo egyaltallan.. :(

elvileg a terhesegel es jar hogy verzik az orod az elejen. mikkor meg 3 holnapos vagy kb. de hat most potoltam be azok a holnapok szerintem haha

na megyek irom a masik blogom es pihenek mert fardat vagyok es hatha ra tudom beszelni anyat vagy Gabit mikkor haza jon hogy egy kis hat massas csinaljanak mert az es keszd fajni ahhh de jo a terheseg :P 
heehee biszony jo lesz majd mikkor itt lesz a kis cupcake mar alig varom!!!!

sok oleles az en gepemtol a tiedig!!
xoxo
boldog-orverses-Jennie

No comments:

Post a Comment