Saturday, August 17, 2013

baba ruha 31 hetes!

Sziastok!

lehet hogy most mar szombaton fogom irni a terhesegi blogomat mert mindig el felejtem penteken meg irni. 

szoval... most el keszdesm es remelemelm jovo hetn nem felejetem el hogy penteken kellene meg irni nem szombaton :D


1. Hany hetes?
31!

2. mennyit hiztam?
10 Kilot

3. vettem uj kis mama ruhat?
nem

4. Terhesegi cikok?
meg nincsenek. leg a labb nem lattom..

5. alvas?
nap koszbe tudok aludni mertolyan fardat vagyok mert este nem nagyon tudok vallami miat.

6. Leg jobb pillant a heten?
Ma este el mentunk a falunapra es vettunk GUMI CUKORT!!!!

7. Hianyzik vallami?
nem 

8. mozgas? 
ohh meg mindig nagyon sok! fel raktam egy videot rola facebookon :)

9. Mire vagyok kivanos?
 a Heten szerintem semmire..
jaaa de cupcakeokre! 

10. Mit tol leszek beteg?  
a parfum tol.. mert tul eros az illatok nekem mar megint

11- Neme?
kis lany!!

12. Neve?
Kecskeméti Elizabet     Ellie     cupcake

13. Szulesi fajdalom?
nincsenek

14. Koldok bent vagy kint?
Felig :)

15. Boldog vagy hisztis leg tobbsor?
Boldog :D

16. Hazasagi gyuruk?  meg fent vannak.

17. Mit varok?

az hogy kez legyen a haz es hogy legyen mar itt a kis cupcake hercegnom!!!!

ma mikkor ajt menttem a uj haz hoz akkor a szomszedunk szolt hogy menjek ajt mert vannak neki regi baba ruhak. es hat ok 2 fia van szoval semmi roszaszin deeee nem voltak annyira fius es el adta nekunk mindent amit el rakot. meg voltak halozsakok! meggg
polya meg volt hoza egy huzat es 1 szer hasznalta es el adta azt nekunk!!!! 

nagyon orulok neki.

hehe na megyek csak gyorsan akkartam meg irni ezt a blogot. holnap jobban el meszelek mindent de most megyek mert Gabi nak es kell a gep.de szerintem mar el aludt.. :)

xoxo
sok sok oles az en gepemtol a tiedig!!!
jennie

4 comments:

  1. Szia èn Kitti vagyok ès imádom a videoidat!! :)A fèrjedet hogy hivják SOKK-SOKK boldogságot!!Ja ès lèci ha megszületik csináljrol is videot!!!
    Puszi:Kitti

    ReplyDelete
  2. koszonom szepen :)) Gabi a neve :) azt tervesem :)

    ReplyDelete
  3. Nagyon ari az akcentusod :) ja ès a kis baba re)mèlem egèsèges lesz am te vagy a kedvencem puszi!!! :)

    ReplyDelete