Wednesday, August 21, 2013

moshato pelenka/ ultra hang

        Remelem mindenkinek jo volt a tegnap. hallotam hogy debibe el maradt a tuzijatek :/  hat nem tudom mert nem voltunk ott. mi mar 9 fele aludtunk. es nem irtam tegnap mert fardat voltam meg Gabi sokaig jatszot a gepen a foci jatekalval. :) most az a meno nalla mert mar 2 3 napja mar nyomatja egy folytaban haha.

ma el mentunk Debrecenben mert ultra hangra mentunk. es ellote el mentunk szekrenyt nezni a uj hazba mert nincs nekunk szekreny... igy tallatunk egyet vagy is egy parat a JYSK ba. de meg nem dontetuk el hogy melyik legyen mert az igazsag hogy majd 2 kelleni fog bellole vagy mas fajta de 2 mert sok a ruhank meg a babanak es sok a ruha. :)
meg az ultra hangon lattuk hogy fekzik meg hogy most mar 100 100% hogy lany szoval jol lattuk a mutkor. :D es radasul minden rendben van velle es olyan cukivolt!!!! nyitota a sajat, es be vette a kezet a szajaba :) haha de nagyon edes, a kep ami van nekem nem tul jo mert mozgot es igy nem lehetet jo kepet csinalni hiaba alitota meg az orvos. de megis csak vallami. es mondta hogy majdnem 2 kilo :) es a hoz kepes nem nagy a hasam szoval nyugat lehetek. :) 

itt van a kis feje. latszik hogy hol van a 2 szeme meg a szaja... vagy ora.. :) meg a kis keze.
most mar keszd husosabb lenni :D heehee de nem baj olyan edes!! mikkor bent voltam mindjar sirtam hogy o az enyem es milyen kis edi meg szep :)

meg Gabinak az arcat :) ohhhh  mindig mikkor megyunk akkor olyan jo latni Gabinak a reakciot :) 

ohh hallottatok a eper es kivi fantarol?? 
na vallmi miatt nagyon akkartam azt es Gabi se hol nem tallalta es pedig tudom hogy leteszik mert mar ittam olyanat!
haha de mindegy inkabb hozot nekem a maxi king kinder csokit :D  mmmmmm de finom!! 
meg egy kokuz malnas emotion inni vallot :) haha.

meg amit majd szeretnek ki probalni jovo holnap ba az a mandula tej. nem innam ugy mint a tejet mert nagyon sok ba kerul de neha regelire egy kis cerealal jo lesz. de majd meg lattom. :)

ohhh meg miellot el felejtem! el mentunk a szivac er a baba boltba. es lattam moshato pelenkat... es serintem nem olyan jo mint amit neztem neten mert neten 1 meretu es olyan amit en gondoltam ez amit nesztem a boltba tobb mertet volt es meg se olyan mint a hogy gondoltam meg olvastam..

mert neten nem musaj a papr betet csak ha akkarod. es a bolti a hoz kell minden felekepen... 


netes moshato pelenka:  bambus anyagbolvan meg nagyon puha
nem musaj a el dobhatos papir betet, de lehet hazsnalni
3000ft. 
gyorsan szarad meg telen es
mondjak 4 5 eleg lenne meg 3 al es meg oldhato 
sokat be sziv
1 meret hogy ujszulot amig nem szoba tiszta
nem szoritja el a labak es nem hajd nyomat a baban 
kenyelmes es nem enged ki oldalrol se sehol


bolti moshato pelenka:  bambus anyagbol van meg ki tudja mi mas.. nem nagyon puha
nagyon vastag
musaj papir betet plusba
5500ft
nem szarad hamar 
kell egy jo par, es mindig venni kell mikkor ki noi
7 kilostol lehet haznalni csak(amugy nem tudom hogy hany kilonak kell leni az uj szuletnek de szerintem kisebb mint 7)
csak 1 volt a boltban..:/
de cuki volt :)   de nem nem vettuk meg mert inkabb netrol rendelem :)
 kelemes es tud benne moszogni a baba.
nem tudom hogy hajdni fog nyomat a laban vagy hatan a babanak, deee kicsit kicsi nezet ki es nem volt tul rugalmas.
azert mert nem tul rugalmas nem hizem hogy fog ajt azni vagy ki engedni.


na ezek vettem ezre szoval nekem jobban tetszik a netes pelenka... de mindenki arra dont a hogy szeretne. 

na most mar megyek mert Gabi filmet akkar nezni es mar 5 sor kerdeszte mit csinalok ilyen sokaig :) haha mpedig vagy 20 perc se telt le.. haha de ezek a ferfiak.. nem foglalkoszol velunk.. :) akkor szolnak haha de koszbe tanulni a  kellene :D 


sok sok sok oleles az en gepemtol a tiedig!
xoxo
Jennie


No comments:

Post a Comment