Sunday, August 11, 2013

retes meg a kis napom

Sziastok!
Ma eleg hoszu nap volt. elosor es kint aludtam a napaliba mert mar nem birok ki maszni az agybol ami van nakunk a szobaba. olyan alacsony van hogy mindegy lenne ha a foldon lennek.. szoval kint a napaliban aludtam mert a kanepe dolog ami van mamamnak jo magasagba van.
van nekunk egy agyunk amit vettunk az uj szobanknak. de hat.. nem hosztuk ide mamamek hoz igy nem tudjuk haznalni csak majd ha be koltoszunk a masikba hazba.
alig varom mar hogy tudjak aludni egy jot meg tudjak ki maszi az agybol reggel vagy hajnal mikkor el kell mennem pisilni :)

na hol voltam?.. oh igen fel keltem es kaptam egy sms Gabitol hogy dolgozik a piacon... utana ide oda mindhova kellet neki menni e es mar 5 ora mult es meg mindig nincsen itt hon.. 

Nagymamaval csinaltunk retes. vagyis o csinalt en meg nesztem es beszeltem velle. pihentem sokat ma 1 azert mert untam magam hogy nincs itt Gabi. meg nagyon meleg es volt. segitetem mamanak egy kicsit amiben tudtam. aztanmost itt vagyok. tegnap este olyan nagy vihar volt csak szerintem nem eset az eso itt nalunk de fut a szel es villamot meg dorgot az eg de nagyon es pont mikkor le akkartam kapcsolni a villany akkor dorgot egy jo nagyot es sikitotam egyet mert ugy meg ijetem tole.. 

kockastam mamamal egy kicsit az este aztan mentem aludni.  de hat igen ennyi volt a nap meg az este nekem.. kicsit unalmas de megis.
ohh meg nagyon finom volt az almas retes!

csinalt tobb fajtat. almas, turos, turos meggyel, meg makos meggyel! 
de en csak a almast ettem. en azt szeretem nagyon! :)




Megggg el vagyok ajulva hogy mennyit not a kis cupcakeunk!! meg a hasam!

itt egy kep es a kek poloba meg csak 10 hetes voltam es most a barna felsobe tegnap fotostam le! 

na meg irom a masik blogom aztan megyek mert szerintem ennyi kellet hogy Gabi haza jojen mert most eppen ert haza

sok oleles!!!
xoxo Jennie

No comments:

Post a Comment