Saturday, August 10, 2013

30 hetes es tegnap!

Jo reggelt mindenkinek!
sajnos nem volt idom tegnap hogy meg irjam a blogom mert miellot esre vettem mar fel 6 volt es ajt jot az unaka tesom es mentunk limondaet inni :)

szoval ugy volt hogy tegnap reggel keltunk ettunk Gabi ment dolgozni :/ esges nap meg esges este dolgozot ma reggel ilyen fel 9 korul jott haza.
szoval most alszik mert delutan megy langososni....

igen es mikkor o el ment en pihentem meg egy kicsit de aztan fel keltem csinaltam egy videot es toltotem fel koszbe csinalhatam a blogom de inkabb le zuhanyosam mert olyan melegem volt. most es nagyon melegem van :( szeretem a nyarat de inkabb az osz szeretem vagy a tavas mert akkor nincen ilyen meleg de megis nincsen annyira hideg haha
a video fel toltes utan nesztem par dolgot neten hogy hol vannak a baba boltok meg hogy hol lehet kapni azok a cucot amit kellene meg varsorolni jovo heten.
el mentem meg neztem hogy mit csinalnak a hazal
az utan ajt jot unaka tesom Szabina, es el mentunk limonadet inni a fagyizoba, el mentunk a boltba es vettunk csokit meg korom lakkot meg popcornt mert ugy volt hogy meg nezjuk a regi filmek amit kerestapam dorel videosot rolunk mikkor kicsik voltunk de nem nesztuk inkabb beszeltunk es aludtunk ohh meg ettunk gyrost. haha es nem es ettunk a csokit se a opcornt mert olyan tele lettunk. meg a kormomket az utacan haza fele ki probaltuk hogy milyen ek haha szoval minden szinu voltunk :)
de szerintem le mosom ma es meg csinalom. majd rakok fel kepet holnap vagy ma instagramon

de amugy jo kis este volt.


aztan ma meg reggelisztunk aztan haza kellet mennie mert ment dolgoszni.
utana mentem meg pihenni mert koszbe Gabi meg jott, de mar nem tudtam aludni pedig meg mindig fardat vagyok. meg ege a bellem vagy nem tudom a mellem koszot bellu.. nem kelemes..

edig csak ez volt ma es szerintem le furdok mindjar jegy vizbe! haha es segitek nagymamanak hogy csinaljuk a retes! 

naa keszek a 30 hetes terhessegi blogot..
mert tegnap nem csinaltam...

HANY HETES?  30!!!!

MENNYIT HISZTAM?  10 killot elvileg meg nem voltam orvos nal hogy az igazat mondja.

VETTEM UJ KIS MAMA RUHAT?  a heten nem

TERHESSEGI CSIKOK?  meg mindig nem

ALVAS? most mar nem annyira rosz csak keves. mert reggel vallamikkor el donti hogy na rugunk sokat hogy keljek fel mert ehes. :)

LEG JOBB PILLANAT A HETEN? hat tegnap nagyon jo volt! meg ma reggel mikkor lattam hogy Gabi mar itt hon van! :D

HIANYZIK VALLAMI? nem. 

varjal de... a hidegseg! haha meg most hogy meleg van meg melegem van mert neha ram jon hogy fel forok... erted? mint mikkor menopause van a noknek mikkor mar nem menseselnek es mindig meleguk van. na nekem olyan van neha. 

MOZGAS? huuu meg mindig sok :) es nagymamamat nagyon szereti mert ha oda rakja a keszek akkor ugy megy cupcake mint ha ki akkarna jonni mar a borromom kerestul! haha meg mikkor hallja Gabinak a hangat este vagyis mint ma reggel mert hianyzot neki szerintem.es olyan kor be indul :)

MITOL VAGYOK BETEG? ettol a melg tol:/ ahhh majd ha lesz meg gyerekem akkor ugy akkarom hogy telen legyek terhes mert igy nagyon nehez. foleg ha tenyleg plus 10 vagyok. kilma kell!!!! :D

NEME? Kis lany!! 

NEVE? Kecskeméti Elizabet   es Ellie a beceneve mint cupcake :)

SZULESI FAJDALOM?  elvileg azt mondja mindenki olyan erzes mint ha gorcsolnel... hat neha van olyan. de nem mindig

BLODOG VAGY HISZTIS LEG TOBSOR?  Boldog :)

MIRE VAGYOK KIVANOS? haha csak kaja legyen :D

MIT VAROK? hogy kesz legyen a haz meg hogy itt legyen cupcake meg hogy a heten megyunk varsorolni



remelem szep napatok lesz ma es maradjatok a huvosen ha lehet es igyatok sok sok vizet!!
sok millo olelest!!!!
xoxo Jennie

No comments:

Post a Comment