Monday, August 19, 2013

falunap meg az este

Jaj az se tudom hol keszdjem  el!! 

tudom hogy tegnap ellot mondtam hogy meselek a falunaprol de hat nem nagyon tudom rola meselni mert nem maradtunk sokaig. akkartuk meg neszni a tuzijatekot.. de hat... en egy olyan terhes no vagyok aki nagyon fardat volt igy haza jottunk. de nagyabol igy neszet ki..
ittunk jegykasat Gabival :) meg gumi cukort!!! 
azutan hogy haza mentunk ki mentunk az erkere nagymamaval es beszelgetunk meg neztuk a csillagot. es megint be mentunk mert igen... en faztam es nem akkartak hogy meg fazjak. es utana mentunk aludni.

na tegnap pedig tudtam volna irni csak el mentem a haz hoz es sokaig voltam ott mert nesztem hogy hogy csinalja Joepapa meg Gabi a sigeteles a padlo futes hez. arol es vannak kepem, de a Gabi telon van es nem tudom hogy kell ide fel rakni mmert nincs kabel. de mostantol a cameramal fogok fotoszni hogy tudjam fel tolteni a gepre! 

na utana haza jottem, szabina ajt jot es utana mentem furdni. es mar erestem higy nagyon faj a hamam.. de ugy hogy mar sirtam Gabi mondta menjuk fel az ugyeletre vagy le hivja ha nem akakrok mozogni.  de nem akkartam mert ugy se tudnak mit keszedni csak annyi hogy be kuildenek. en meg nem fogok korhaz ba fekudni egesnap 3 4 napig egyudul a semmi miatt mert tudtam masnap jobban leszek es akkor megis csutortokon johetek haza csak. szoval nem mentem . hivtuk anyanak a ferjet mert ejsakas volt es mentos. o meg hvot 2 orvos aki mondta nincs nagy baj csak no a baba meg a mely. de ha verzek vagy nem moszog a pici vagy ha nem mulik el akkor menjek be es meg vizgalnak. meg mondtak hogy vegek be egy algo pirint. 

es radasul hanyingerem es voltde nem tudtam hanyni. olyan vagyok hogy vissza tarom de csak adig amig nem jon ki magatol nem tudom meg hanytani magamat meg erolkodni velle mert ki mey minden erom..
az a lenyeg hogy vegre el aludtame es ma jobban vagyok. meg faj de nem ugy mint tegnap. es ra jottunk hogy gyomor rontas es lehet volna. mert a sult krumpli meg olaj erestem a torkomba... most es erzem szoval anya mondta ma nagyon sok viz kellene innam hogy a rosz dolgot ne menjenek a bab hoz.szoval eges nap jo sok vizet fogok inni. es szerintem most meg megyek piheni..  csinaltam a videok ma. es most tolt a magyar. majd utana tudom tolteni az angolt.. de adiig alsok vagy nem tudom phenek addig!
jo legyetek!! 
sok sok sok oleles a kis beteg baratnodtoktol
Jennie


No comments:

Post a Comment