Thursday, August 22, 2013

lusta nap ma

Ma egy eleg unalams farasto hoszu nap volt nekem.. reggel fel keltem mert egy hulye szunyog buzzzzzot a fulembe.  meg nagyon ehes voltam.. utana mentem visza aludni az se tudom hogy Gabi mikkor ment el dolgoszni mert nem keltem fel csak annyi hogy mondta hogy most mar megy.

de utana nagymamam fel keltet ilyen 12 korul. vagy 11:30 kor..
csinaltama videom. es visza mentem aludni/piheni. nem tudom mert de megint erzem magam mint az elso 3 holnapban hogy ehes vagyok de inkab nem akkarok enni semmit mert nem esik jol, vagy semmi se tetszik.. meg hogy fardat vagyok nagyon meg faj a fejem meg hanyigerem van de meg nem hanyok csak mozogni se akkarom a fejem se semmi... ... most meg plusba van az hogy mikkor le fekszek akkor egy kics pici baba nyomja a tudom meg minden belso szervem haha
nem baj csak hat nem a leg kelemesebb dolog. de meg csak 2 holnap van es itt lesz a kis cupcake om :)))
mondtam mar hogy mindjar 2 kilo!!! el se hiszem! 
nagyon varom!

szoval pihenes koszbe nesztem egy filmet vagyis el keszdetem es nem birtam vegig nezni... fajt a vallam meg a fejem inkabb el fordultam hogy pihenjek. ittam sok vizet..

meg nem reg furdotem le, es nem tudom hogy masok es ezt soktatok csinalni de mikkor nem erzed magad tul jol es hianyzik neked vallaki fel veszed a felsojet vagy pulcsjat vagy vallami?
mert most irom ezt a blogot es nagyon hianyzik Gabi nekem es a pulcsijat fel vettem meg az o parnajara fekutem ma mert nem tudom csak nagyon hianyzik haha minden nap lattom de most ma nem tudom nagyon rosz hogy nincs itt. peddig nem sokara jon haza... de meg is...

na nem tudok most tobbet irni mert tenyleg semmit se csinaltam ma csak pihentem...
remelem holnapra jobban leszek mert ki se tudtam mosni Gabinak a ruhajat... meg az enyemet se... ohh hat holnap pucseron megy :) haha ki birja ezt az egy napot. holnap ki mosom ami kell neki.. 

vagy ma este.. nem tudom...
de megyek enni :)

remelem ti nem vagytok betegek se fardatok..

xoxo  
beteges jennie

No comments:

Post a Comment