Monday, August 5, 2013

A hetvege

JO NAPOT!
  hetvegen el mentunk moziba! paros randi volt. :) unaka tesom Szabina, Janek, Gabi es en el mentunk a moziba es meg neztuk a Pain and Gain filmet...hat nemken nem nagyon jot be a film... sajnos. de a fiuknak tetszek :)
en meg mar alig vartam hogy vege legyen mert mar fel idobe nekem pisilni kellet.. :D meg vallaki aki a hatam mogot ult vegig de nem vicelek... VEGIG rugdosta a szekemet es ugy kellet ulnom hogy ne es erjek a szeknek a hatamal. de utana sokaig ugy ulni meg fajdult a derekam meg a hasam szoval hatra dultem es megint csinalta... nem ertem minek volt az jo neki...
szolni akkartam de inkabb nem tettem hogy ne kiabaljan ram.. szoval inkabb mondtam jo hangosan szabinanak meg Gabinak hogy "nem hiszem el hogy vegig fogja rugni a szekem!"  de akkor se hajdta abba es 2 szer meg fordultam es ra nesztem. de meg akkor se :/
na mindegy. az a lenyeg hogy el mentunk filmesni es beszelgetunk meg minden a szeken kivul jo volt. 

meg ma csinaltam a 30 hetes videom!! meg angolu es!! szoval majd nezjetek meg este!! vagyis del utan! :) mert most toltom fel oket :)
ha vannak video otletid az angol csatornamra szivesen meg halgatom vagyis el olvasom :) nem nagyon akkarok sminket rakni oda mert mar nagyon sokan vannak aki angolu beszelnek es sminkelnek de hat ha akkarjatok es neszitek akkor meg csinalom :) de arra gondoltam ilyen babas dolgok meg ilyen tag videot tudnek csinalni azon vagy nem tudom pontasan de vallami ilyes mi. :)

meg a masik blogomra es fogok irni de majd nem ugyan az amit itt irok csak angolul :)

es ha tetszik a videomak ami angolu van akkor nem haragudnek meg ha oda es akkartok fel iratkoszni :) heehee nem musaj de inyen van es en boldog leszek :DDD  es akkor mindig kaptok ertsites ha fel rakok uj videot! :DD

mmm meg uj lattom soka lesznek fent ezek a videok mert hat vallami van a netel hogy nem mukodik. :( utalom a netet amugy :( ughhhh most mar ez a leg idegsito dolog nekem... hogy SOHA mukodik a net mikkor kell! :( 

de remelem fent lesznek a videok... meg ma!!!

xoxo
Jennie

2 comments:

  1. Szerintem legközelebb nyugodtan szólj hátra, ha ilyen van a moziban... Már csak azért is tekintettel lehetne rád, mert babát vársz. Bár egyébként is illő lenne. Várom a videód, szép napot! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lehet ha meg egyszer tortenik. soha volt ilyen meg. nem sokara lesz meg az elso! :) neked es! :))

      Delete