Thursday, August 15, 2013

cupcake haul!!

Ahhhhh tegnap nem tudtam irni egy cseppet sem mert mar 9 ora volt mikkor ertem be a szobaba es csak aludni akkartam. olyan fardat voltam fajt a hatam meg a terdem. meg hat mindig faj a hatam.
deeeee mentunk tegnap varsarolni cupcakenak!! yay!!!

meg nem vagyok babonas egyjaltallan, nem hizek abba hogy babona ha elore meg varsarols dolgat a babanak hogy vallami lesz a babaval. nem mi dontjuk el hogy el megy vagy sem. az a jo isten donti el. es ugy vagyok velle hogy ha imatkoszok es jo allok mindenhez tiszta szivbol probalkoszok hogy rendben legyen minden akkor remelem nem veszi el tollem. es ha igen akkor annak ugy kell lennie. de azert sokat imatkoszok azert hogy minden rendben legyen meg jol menjen meg hogy maradjan vellem ha mar eddig es ki birta :)

nem sokot elofordulni a fejem be hogy elveszitem. sot szerintem csak 2 szer gondoltam hogy ha igen milyen szmoaru lennek de gyorsan ki vertem a fejembol mert nem akkarok felni se somarunak lenni.
csak poszitvan kell gondolni!

szoval igy nem veszem babonanak hogy elore meg veszjuk a dolgokat.

tegnap hoszu de jo nap volt. 
Gabi Anya meg en mentunk a tescoba 3 baba boltba a spar es a media marketbe.

es vettunk kis agyat, kis kadat mel szivot, dolgok ami kell a korhazba zoknik meg sok minden mas. es anya :) jaj nagyon orulok ennek anya meg vette a uj agy nemu dolog! es roszaszin!!!

 annyira de annyira szeretem!! heehee nagyon aranyos szerintem!! es Ellie a nagymamajatol (anyukamtol) kapta. nagyon es fogja szeretni!!! meg koszonjuk szepen anya hogy meg vetted nekunk.. kicsit sok ba kerult de anya azt akarta hogy o vegye meg. es nagyon koszonjuk! de Gabi mondta neki nem kellene meg venni e mert sok de anya meg es azt akkarta hogy ez legyen!

tegnap este Gabi ossze alitota az agat es belle rakta az agy nemu dolgok. :)
mar alig varom hogy a kis cupcake Ellie bellie ide erkeszjen!!

meg csinaltam a haul videot es majd fel rakom holnap de csak szolok hogy eleg hoszu a video szerintem 20 perc es lehet kicsit hoszabb. na de az a lenyeg hogy azt meg csinaltam angolul meg magyarul.

jaj olyan sok helyen mentunk es keson ertunk haza de legalabb meg vannak ami kellene es most mar csak 3 4 dolog kellene meg hat a kis cupcake es kellene :D

kell meg a nyak vedo parna, etteto parna, szoptatos meltarto, piheno szek, meg egy ilyen pelenka tarto a mi az agy hoz ra lehet akasztani. majd ha meg leszenek ezek akkor meg muttatom oket es :)
ohh meg polya es kell.


a baba koscit meg a kocsi ulest anyanak a baratnoje mondta hogy kolcson adja az ovet igy nem kell nekunk venni. :) esetleg csak majd ha kelleni fog neki visza.
ahhh de nagyon orulok hogy meg vannak ezek dolgok. majd holnap neszjetek meg a videot es szoljatok ha szerintetk meg kell vallami vagy mit gondoltok ezekrol amit vettunk :)
remelem mindenkinek jo napja lesz ma!!!

sok sok oleles meg szeretet 
xoxo
Jennie Mama:)

No comments:

Post a Comment