Friday, August 23, 2013

delig aludni mindig jo!

AHHH 
olyan jo delig aludni :)
jo ki pihentem magam es nem erestem magam roszul. :)
de azert mar most mar fardat vagyok haha

ma mikkor fel keltem ettem egy kicsit es neztem az ujsagot meg neten nesztem szekrenyt mert kelleni fog nekunk az uj hazba mert nincsen nekunk.

na azutan, kerestunk ruhat itthon hogy mibe fogok menni az egyik unaka tesom nak az eskovojere. es meg nem dontotem el hogy egy piros ruhaba vagy egy masik hoszu nyari ruhaba.
meg Mamam es szet neszet hogy o mit vesz fel meg Bea meg muttota mit vettek ma hogy azt fel veszi es nagyon jol nesz ki. deeee mikkor kerestuk a ruhak akkor tallatuk a regi ruhamim es fel probalta az egyik fekete ruham es nagyon jol alt neki mert szep vekony es magas :) es szerintem abba fog menni :)
tenyleg nagyon jol al neki :)

mar alig varom az eskovot! haha 
de meg van egy par nap mert 31 diken lesz es remelem addigra tallalok egy jo ruhat amibe ferek es :)

meg eszek utana ki mostam a ruhak amit tegnap nem mostam ki. :)
meg el mosagatam meg ki pakoltam a gepbol... 
ki teritetem a ruhak es csinaltam egy kis kajat Gabinak es most csak pihenek az agyba mindjar neszek egy filmet de nem bistos mert lehet el alzok mi ellot el tudnam keszdeni :)

ohh meg holnap hoszja a betont a haz hoz!!! yay!!!!

lassan kesz lesz! 

jaa meg lattam egy videot youtubeon ehssty smink nel a tallakoszoja es annyira cuki volt a video! haha :) nagyon jo let meg nagyon aranyos. nem tallakosztam velle de azert egyszer tallan tudnek :) jo lenni mert tenyleg nagyon kedvesnek tunik :) 

nem nagyon ismerem de neha hallom hogy angol szavak mond es nagyon kivancsi vagyok hogy tudnek e beszelni velle angolul!!! de jo lenne nem ? :) 



na igen most mar megyek mert almos vagyok es be kellene vennem a terhesegi vitamin meg a magne b6 om mert ha nem akkor fajni fog a hasam.
es ha jol hallom Nagymamam haza jott :)


sok sok sok oleles neketek az en gepem tol a tiedig es ki tudja ha egyszer meg lattol engem akkor nyugaton szoljatok akkor es akkor elobe es adhatok egy JO NAGY OLELES NEKTEK!! :)

xoxo
Jennie

No comments:

Post a Comment