Wednesday, August 7, 2013

mi kell a babanak...

Sziastok!!

tudod hogy tegnap meg akartam csinalni a cirke melet abba a tasakba vagy mi...
hat csak szolok meg csinaltam es nem nagyon jo otlet volt.... lehet azert mert a mi serpenyo nem olyan jo mint ami kellene...de nekem nem jot be annyi volt a jo benne hogy jo volt a fuszer... de nem es sult ajt es le eget.. budos es volt.. szoval ki vettem a tasakbol es ugy csinaltam meg a hogy soktam csinalni es ugy mar jobb volt. de mar a vege fel azt hittem el aljuok mert olyan meleg volt hogy alig birtuk ki nagymamal. aztan meg sult krumpilt csinaltunk... Gabi haza jott es evet neki tetszet. de mondtam ilyen nem veszunk tobbet mert ahogy le van irva hogy hogy csinaljad nem jo... szoval az az egy alkalom hogy csinaljuk 


de amugy finom volt


Ma meg annyi dolgom van hogy a gyogyszertarba menjek es a boltba mert kivanom a sos perets! :)  haha de nem es kell mennem radasul mert meleg van es nem endegnek ki. es Mamam el ment mert ugy es kellet neki menni a boltba.
tegnap keszdetek le kotni a covet a padlo futes hez meg ma a viallny konektor akkarnak belle rakni de senki sincs aki csinalja ma csak nagyapam... nagyon sajnalom segyen hogy ilyen melegbe egyudul csinalja... en segitenek de az a baj nem tudok es nem engednek.....

ma ajt olvastam mi fog kelleni a korhazba es huuuu meg mondanam nektek nagyon nagyon sok minden kell vinni... 

mint pl. 
ez meg csak nekem..
2 papucs
2 torolkoszo
tusfurdo
wc papir, zebkendo, torlo kendo
szolo cukor, narancs, citrom, folyadek(szensav mentes vagy szurt ivo le)
intim betet(nagy meretu)   elvileg mert sokat vereszel.. yuck!
haloing, kontos
bugyik. (lehet el dobhatos)  azt se tudom hogy az mi vagy hogy nez ki haha
szopatos meltarto
evoeskos
2 pohar
meltarto betet, bimbo vedo
iratok mint a kis konyv szemely lakcimkarty hazasag papir
mellszivo
szepseg dolgok (pl smink, hidratalo krem, haj gummi, szemuveg ha hordol, arc moso) mint ha lenne ra ido... :)
szopatos parna amit hasznalhatol aludni es.



cupcakeot haza hozni ezek kellenek..
1 polya
1 body
sapka
2 pelenka
1 pled
1 kocsi kabat... nem tudom mi az...
1 zokni
1 nadrag pelenka
baba viz vagy tea 
meg mi hozunk baba ulest amit a kocsiba kell tenni.. ami meg nincen meg de majd meg lesz :)




deeeee ez meg semmi... meg kell nekunk ott honra es dolgok. pl a kis agy. haha
meg adtak a listat amit fog kellene egy pici hez. jo hat leg tobb alap es mindenki tudja de meg es jo ha van egy kis segitcseg hogy mi kellene.

polya 2 db huszatal
kis agy
szekreny
kisagy betet
babakocsi
bebihordoszo
bab figyelo
parologato
infra lampa
hosugaroso
orszivo
korom vago olo
finom reszelo
homero
keszi vagy gepi mel szivo
szoptatas meltarto
jatszosonyeg
sopatos parna
hinta szek
hordoszo kendo/kengaru
cumi uveg
baba tea
kis kanal
mixer
kis tanyerok pohar ami csak a babae
eteto szek
pelenka 
nadrag pelenka ujszulot/mini
body vagy kombi dressz
rugdalozo
kardigan kabat vekony vastag
sapka vekony vastag
zokni
halozak
furdo lepedo
levegesteto zsak
mosdo kestyu
kis agy lepedo
kis agy takaro vekony vastag
eloke
popsitorlo
szemet ledobo
kis kad
popsikremek
hintopor
kamillatea
baba olaj
koldok fertolenitere 70% alkohol vagy hidrogen peroxid
hexachlorofenes sebhintopor
rozsmez, borax glicerin
lazcsillapito kup  germicid-c  
steril gezlap
fultistto
vatta
selhajtok 
sooldatok spray cseppentos
d vitamin

es meg ezen kivul van meg jatek ez az ilyen ruha olyan ruha ezt a cipo olyan konyv... stb... nagyon sok kellene meg. remelem minden meg lesz miellot ki jon! :D

es a jo hir tallatam egy kis kengarut es roszaszin es hello kittys!! 



olyan jo nem ? :)



itt a web oldal ahol lehet ilyen cuki dolgakat kapni!! :)

na megek lassan ha erdekell it van egy pin upos smink amit csinaltam ma :)

xoxo jennie

5 comments:

  1. Sziaa, nem bántásból, de ez a kenguru nem egészséges a babának, mivel a gerince nem egyenes benne, be van görnyedve, és az ágyékának sem jó, mivel egész végig, míg benne van terpesztenie kell benne.. gondold végig, hogy ha neked kellene egy ilyenbe lenni több órákat, hogy éreznéd magad termesztve, hogy meg se tudsz mozdulni benne, értem én, hogy erősödik az anya-baba viszony, de a kicsinek nem éppen kedvező..

    Egy egészségügyis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh hat nem tudtam mert meg soha nem volt gyerekem csak sokan mondtak hogy majd jo lesz meg mindig latom hogy sokan hasnaljak. de amugy most mar nem es veszek nem akkarom hogy baja esjen segyenynek. koszi szepen hogy szoltal!! :)

      Delete
  2. Én meg azt mondom, hogy nézd meg az Afrikai nőket, ők is úgy hordják egész nap a gyereküket, és semmi bajuk. Főleg ha csak akkor teszed bele, amikor egy órára elmész vásárolni vagy sétálni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hat majd meg lattom hogy lesz e szuksegem arra mert nem hisem hogy megyunk sokaig vallahov es ha igen akkor olyan helyre ahol lehet ozni a babakocsit.. de majd meg latjuk hogy mi hogy lesz.

      Delete
  3. csak hát, mi nem afrikai nők vagyunk, ennyi erővel akkor varrassa össze a kislány nuniját, mert hát ők is ezt csinálják, h szűzek maradjanak felnőtt korukig... meg hát ők máshogy fejlődnek, máshogy esznek...

    Jennie beszéld meg a védőnőddel, kérd ki a véleményét, de tuti, h nem tesz jót a babának, szerintem se meg hát így tanultam egy védőnőtől a suliba

    ReplyDelete