Tuesday, August 13, 2013

ALVAS!!

Sziatok!!

yay mar ra talaltam az alvasra!! es meg mondanam hogy nagyon jo dolog! haha
ma semmit se csinaltam unalmas nap volt mert nagyon fardat voltam. 8 kor kelltem kb es ugy hogy az este nesztunk ilyen vicces videok Gabival vagy 11 vagy 12ig :) annyit nevetunk!!!

jok voltak.
es utana fel keltunk, Gabi el ment a haz hoz gletelni!! haha most mar tudom mi volt az a szo!

en meg peddig ettem ittam es pakoltam a kis baba ruhak hogy majd jovo heten mosjuk oket meg ki nyitotm a agy nem csucat es azt es oda raktam.

ohh meg mielot el felejtem mentem tegnap a boltba hogy vegyem azt az inni vallot!! de nem volt!!! :( majd ha talalom akkor meg veszem es fel rako a kepet!

ok szoval azok utan mentem le fekudni es ilyen 2 vagy fel 3 leg kesobb es aludtam es nem reg keltem fel ilyen fel 6 kb... es csak azert mert Gabi hivot hogy kell neki egy kis penz hogy tudjan vanni fagyit.
na mint egy jo kis feleseg oda adtam neki a maradek kis penzem :) amit gyutetem hogy uj arc mosot vegyek holnap mert ami van nekem a clinque 3 resz na azt nagyon szeretem csak most nem tudom mi tortent vagyis tudom hogy ez a terhesegi hormonok, meg a szapan resze mar nekem nem tul jo deee a hidratalo krem az 100 1es nekem!!!

na mindegy venni akkarok egy uj arc mosot es majd jovo holnapba akkarom meg venni a hidratalo kremet mert azt imadom es 2 szer 1 nap haznalom es mar el fogyot vagyis van egy kicsi benne de alig szoval jovo holnapig nem fogja ki birni lehet hogy meg csak 1 2 nap aztan kesz. de abbol majd veszek egy nagyot mert az ota a borom nem szarad ki es soha erzem ugy mint ha szaras, csak a hogy mondom a moso nem tul jo most mert keszdek pantansos lenni! soha volttam ennyire pattanasos :/ de ki talalok vallamilyen mas dolog csak azert akkartam gyuteni az en penzem ra mert tudjuk mikkor megyunk a pasikal varsorlni akkor csak azt veszjuk ami a listan van. es semmi mas, mert ez minek kell az nem kell meg az se. :)
haha mint ha el kuildod a fiuk a boltba tej er meg szappen er akkor csak azt hozjak. de mi nok mar nem csak azt hanem az eges bolt majdnem.

na mindegy ertitek. :)

sajnos nem volt sok minden amit tudtam ma mondani mert aludtam de remelem holnap tobet fogok tudni mondani mert megyunk cupcakenak varsarolni. es majd a heten csutortokon vagy penteken csinalok egy haul videot! valloszinu pentek :)

es holnap fel rakom a haz meg Ferjem Taget es nagyon sajnalom ha nem tul jo a hang mert kalapacoltak meg minden mikkor ott voltam de csak igy tudtam meg oldani! 
de ahoz kepes nem akkart benne lenni nagyon es benne volt :DD

na viszlat holnapig!!!

xoxo
a kis blog iro baratnod
Jennie

No comments:

Post a Comment